FLOTABILITAT
LA PRIMERA SETMANA VÀREM TREBALLAR EL CONCEPTE DE FLOTABILITAT.
ENTRE UN GRAPAT DE DIFERENTS MATERIALS ELS INFANTS HAVIEN DE DIR (FER UNA HIPOTESI) I FER (EXPERIMENTAR- COMPROVAR) QUINS SURAVEN I QUINS S'ENFONSAVEN DINS L'AIGUA.
DESPRÉS VÀREM REALITZAR UNA FEINA SOBRE L'EXPERIMENT I CADA INFANT DE MANERA LLIURE VA CERCAR A L'AULA UN ELEMENT QUE PENSÀS QUE SURAVA O S'ENFONSAVA PER COMPROVAR SI HAVÍEM APRÈS BÉ EL CONCEPTE.
UNA VEGADA QUE ES FA L'EXPERIMENT AMB LES SEVES FASES CORRESPONENTS S'ACABA LA SESSIÓ FENT UNA CONVERSA I DESPRÉS ELS INFANTS JUGUEN PER RACONS A L'AULA.
AL TALLER D'EXPERIMENTACIÓ S'HA ANAT AFEGINT DIFERENTS ESPAIS O RACONS QUE TENEN DIFERENTS MATERIALS QUE AJUDEN A DESENVOLUPAR LA CAPACITAT D'EXPERIMENTAR.
LA PRIMERA SETMANA VÀREM TREBALLAR EL CONCEPTE DE FLOTABILITAT.
ENTRE UN GRAPAT DE DIFERENTS MATERIALS ELS INFANTS HAVIEN DE DIR (FER UNA HIPOTESI) I FER (EXPERIMENTAR- COMPROVAR) QUINS SURAVEN I QUINS S'ENFONSAVEN DINS L'AIGUA.
DESPRÉS VÀREM REALITZAR UNA FEINA SOBRE L'EXPERIMENT I CADA INFANT DE MANERA LLIURE VA CERCAR A L'AULA UN ELEMENT QUE PENSÀS QUE SURAVA O S'ENFONSAVA PER COMPROVAR SI HAVÍEM APRÈS BÉ EL CONCEPTE.
UNA VEGADA QUE ES FA L'EXPERIMENT AMB LES SEVES FASES CORRESPONENTS S'ACABA LA SESSIÓ FENT UNA CONVERSA I DESPRÉS ELS INFANTS JUGUEN PER RACONS A L'AULA.
AL TALLER D'EXPERIMENTACIÓ S'HA ANAT AFEGINT DIFERENTS ESPAIS O RACONS QUE TENEN DIFERENTS MATERIALS QUE AJUDEN A DESENVOLUPAR LA CAPACITAT D'EXPERIMENTAR.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada