dilluns, 11 de maig del 2015

CIRC BOVER

COM SERÀ EL CIRC DE DEMÀ? QUÈ VEUREM?

Noa: Crec què hi haurà un pallasso que balla.
Albert: Me pareix que hi haurà domadors.
Bàrbara: Què domaran?
Albert: No heu sé.
Jordi: Què son domadors?
Albert: Els que juguen a cartes.
Xerram un poc dels domadors, però no ens posam d'acord, arribam a la conclusió que no sabem que son.
Martina: A lo millor hi haurà titelles.
Cati: No, jo vaig al circ i no hi ha titelles.
Martina: L'any passat hi havia un circ que hi havia titelles.
Discussió una altres vegada, uns diuen que no i altres que sí, especialment na Martina.
Martina: No vos enrecordau que aquell dia que vàrem na Margalideta de música hi havia titelles.
Jordi: Tu dius es dia que va venir es padrí d'en Pere.
Martina: Sí.
Alguns: Era un teatre.
Na Martina, posant-se la mà a sa boca i fent uffff , diu: Sí era un teatre.
Àngela: A jo me pareix què hi haurà pallassos que fan malabarismes.
Cati: A lo millor hi haurà una roda, perquè al meu circ hi ha una roda.
Joan: A lo millor els pallassos faran graci.
Jordi: També hi ha pallassos que sa diuen “pagès”.
Martina: Un pagès és un senyor que,.................... un gegant és un pagès.
Jordi: Els pallassos fan graci perquè fan tonteries.
Noa: Cauen de cul.
Emma: A lo millor hi haurà senyores que faran graci.
Jordi: En es circ que es rodó hi ha arena.
Bàrbara: Ahh, serà rodó.
Cati: Jo crec que serà triangle i quadrat.
Gerard: A dalt de tot hi ha un triangle i a sa punta del triangle hi ha una bandera i on aguanta es triangle és rodó.
Lídia: Jo crec que posaran música.
Jordi: En es circ, quan comença hi ha unes cortines.
Cati: Quan comença els llums s'apaguen.
Joan: Si no es una pel·lícula.
Cati: Però jo el vaig veure.
Jordi: Hi ha circs que tenen el llum apagat, a què sí Cati?
Emma: A lo millor ballaran.
Martina: Jo un dia vaig veure un teatre de por. Hi havia dues senyores i a una no li feia res por i una senyora si tenia por...............

Aquí deixam la conversa.

Haurem d'esperar a demà.

2 comentaris: